ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Μέσω βιωματικών προσεγγίσεων, αναπτύσσουμε

δεξιότητες & αποκτάμε ανεξαρτησία

Λίγα λόγια για την Εργοθεραπεία & τις πρακτικές της

Η εργοθεραπεία, ως επάγγελμα υγείας και εφαρμοσμένη επιστήμη, βοηθά άτομα όλων των ηλικιών που αντιμετωπίζουν σωματικές, αναπτυξιακές, κοινωνικές ή συναισθηματικές προκλήσεις, καθώς και να αποκτήσουν ή να ανακτήσουν δεξιότητες που απαιτούνται για τη λειτουργική τους ανεξαρτησία, την υγεία και την ευημερία τους.

 

Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της θεραπευτικής χρήσης δραστηριοτήτων όπως η αυτοφροντίδα, η παραγωγικότητα, η ψυχαγωγία και το παιχνίδι, με στόχο τη βελτίωση ή επαναφορά της λειτουργικότητας και την προαγωγή της ανάπτυξης, καθώς και την πρόληψη αυτών.

 

Ο εργοθεραπευτής πετυχαίνει αυτά τα αποτελέσματα παρεμβαίνοντας μέσω του σχεδιασμού θεραπευτικών συνεδριών, κατάλληλων για την επίτευξη των στόχων των θεραπευόμενων. Ταυτόχρονα, προσαρμόζει το φυσικό περιβάλλον τους, συμπεριλαμβανομένου του σπιτιού και του σχολείου, προκειμένου να μπορούν να συμμετέχουν σε αυτά χωρίς εμπόδια.

 

Ένα παιδί, ιδιαίτερα, χρειάζεται την εργοθεραπευτική παρέμβαση όταν παρουσιάζει τρία ή περισσότερα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • 1. Δυσκολία στην αυτοφροντίδα Το παιδί δυσκολεύεται να εκτελέσει καθημερινές ενέργειες αυτοφροντίδας, όπως να ντύνεται, να φοράει τα παπούτσια του ή να πραγματοποιεί την ατομική του υγιεινή.

  • 2. Δυσκολία στις κινητικές δεξιότητες Το παιδί είναι αδέξιο, πέφτει εύκολα, έχει ελαττωμένο μυϊκό τόνο ή παρουσιάζει δυσκολία στο συντονισμό των κινήσεών του.

  • 3. Δυσκολία στην κοινωνική & συναισθηματική «σφαίρα» Το παιδί εμφανίζει προβλήματα στις κοινωνικές του δεξιότητες, όπως δυσκολία να δημιουργήσει φιλίες ή να αλληλεπιδράσει με άλλα παιδιά.

  • 4. Δυσκολία στην αντίληψη του χώρου & του σώματος Το παιδί έχει προβλήματα στην αντίληψη του περιβάλλοντός του ή της θέσης του σώματός του στο χώρο, που μπορεί να εκδηλώνονται με αδέξιες/απότομες κινήσεις ή δυσκολία στην εκτέλεση καθημερινών κινήσεων.

  • 5. Δυσκολία στις γραφοκινητικές δεξιότητες Το παιδί έχει πρόβλημα στη γραφή, τη ζωγραφική ή τις κινητικές δεξιότητες, όπως το κόψιμο με το ψαλίδι ή το χειρισμό μικρών αντικειμένων.

  • 6. Δυσκολία στην αντίληψη & επεξεργασία της γλώσσας Το παιδί έχει καθυστέρηση στο λόγο, δυσκολία στην επεξεργασία προφορικών οδηγιών ή προβλήματα κατά το γράψιμό του.

Κέντρο Ειδικής Αγωγής SpecEd

Προγραμματίστε μια συνάντηση ενημέρωσης στο χώρο μας, επί της οδού Κομοτηνής 9, στη Ρόδο.

 

Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Κλείστε ραντεβού